ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ

“Βόμβα” Κορωνάκη: “Να πέσει ο ΟΦΗ στην Δ’ Εθνική”

ΜΗΝΑΣ ΑΛΜΠΑΝΤΑΚΗΣ

image
Σε μια συνέντευξη με αρκετό περιεχόμενο που συνδυάστηκε και με την κατάθεση συγκεκριμένων εγγράφων που περιγράφουν με αριθμούς την τραγική οικονομική κατάσταση που βρίσκεται η ΠΑΕ ΟΦΗ ο πρόεδρος της Δ.Ε Σ. Κορωνάκης ανέλυσε τα δεδομένα που υπάρχουν στον ΟΦΗ τονίζοντας ότι « η ομάδα πρέπει να πέσει στη Δ΄ Εθνική."

Η ακραία κατά πολλούς άποψη του Σ. Κορωνάκη είναι η αλήθεια πάντως ότι αποτυπώθηκε μέσα από συγκεκριμένα έγγραφα που αποδεικνύουν ότι η ΠΑΕ ΟΦΗ δύσκολα μπορεί να επιβιώσει τη νέα χρονιά ακόμη και με μια σταθερή διοίκηση εκλεγμένη μέσα από μια γενική συνέλευση καθώς τα χρέη της ομάδας είναι δυσβάσταχτα για τον οποιοδήποτε θελήσει να αναλάβει αυτό το φορτίο.
Ο Σ. Κορωνάκης αναφέρθηκε σε πολλά ζητήματα όπως αυτό της αδειοδότησης τονίζοντας ότι «καλός δεν πήρε ο ΟΦΗ αδειοδότηση», ενώ μίλησε για τον επιχειρηματία Ηρακλή Νύκταρη, τα έσοδα που υπάρχουν στα ταμεία της ομάδας για τη νέα χρονιά μετά τις εκχωρήσεις που έγιναν από τα τηλεοπτικά , καθώς και για τις σημαντικές μειώσεις που θα υπάρξουν στο μπάτζετ τόσο σε ότι έχει να κάνει με το ρόστερ αλλά και τον προπονητή.
Επίσης αναφέρθηκε στο τι επιδιώκει μέσα από την ευρεία σύσκεψη που έχει συγκαλέσει ο ίδιος την προσεχή Τετάρτη το απόγευμα επεσήμανε ότι η εγγυητική της ΠΑΕ έχει καταπέσει και θα πρέπει να καλυφθεί άμεσα και υπογράμμισε ότι ο πρόσφατα τους ήρθε χαρτί από τον Πέσιτς για προσφυγή της τάξεως των 240.000 που έχει κάνει ο πρώην Σέρβος ποδοσφαιριστής του ΟΦΗ εις βάρος της κρητικής ΠΑΕ στη FIFA.
Αναλυτικά οι τοποθετήσεις του Σ. Κορωνάκη για όλα τα «καυτά» ζητήματα του ΟΦΗ :
Στην αρχική του τοποθέτηση ο πρόεδρος της διοικούσας επιτροπής της ΠΑΕ ΟΦΗ τόνισε :
«Πήρα την απόφαση να ενημερώσω και να πω αλήθειες για το σωματείο. Για αυτή την ομάδα έχουν θυσιαστεί άνθρωποι και έχουν χάσει περιουσίες. Θα αναφέρω μερικά ονόματα που βοήθησαν για να είναι ο ΟΦΗ στο επαγγελματικό ποδόσφαιρο. Θα ξεκινήσω από τους Κώστα Ρεπανάκη, Κώστα Πατεράκη που έχασαν το ξενοδοχείο τους και τα μεγαζιά τους. Θα πω καποια ονόματα που δεν βρίσκονται στην ζωή. Ιάσων Αδάμης, Κώστας Δουλουφάκης, Κώστας Καζανάκης που μαζί με τον πατέρα του έχει δώσει την ζωή του στον ΟΦΗ. Μανώλης Παπακαλιάτης, Αντώνης Σενετάκης, Γιάννης Σερπετσιδάκης, Αρίστος Σφακιανάκης που είχε μια μεταφορική, Παναγιώτης Σπυριδάκης που είναι 50 χρόνια στο Ομιλήτικο στρατόπεδο. Δημήτρης Χαλβατζής, Λευτέρης Λυγερός.
Με κάλεσε ο κ. Ξημέρης και μου ζήτησε να αναλάβω το πόστο του άμισθου γενικού αρχηγού. Έπιασα δουλειά για πέντε μήνες για να βοηθήσω την ομάδα να πετύχει τους στόχους του. Μπαίνοντας είδα πραγματικά ένα χάος , παίκτες απλήρωτοι για δέκα μήνες. Επειδή έχω περάσει σαν ποδοσφαιριστής με ενδιέφερε πρώτα να σωθεί η ομάδα για να πάρει τα τηλεοπτικά δικαιώματα της επόμενης σεζόν και για αυτό δεν έβγαλα τίποτα προς τα έξω. Θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στους παίκτες για την μεγάλη τους προσφορά και πρέπει να τους το αναγνωρίσουμε. Στη συνέχεια ο κ. Ξημέρης παραιτήθηκε προτείνοντας εμένα για πρόεδρο αλλά μετά από δέκα λεπτά πήραν την απόφαση να βάλουν στη θέση μου τον κ. Μιχαλόπουλο. Έχω βρει στοιχεία και έχω ξεκινήσει το ψάξιμο του χρέους του ΟΦΗ. Το ύψος των προσφυγών είναι 1.200.000 και έχει γίνει ρύθμιση ενός μέρους από τα τηλεοπτικά δικαιώματα. Στον προυπολογιμό της περσινής χρονιάς είχαμε έσοδα 3.500.000 εκ. ευρώ κάναμε έξοδα 4.500.000 εκ. ευρώ. Η ΠΑΕ ΟΦΗ δεν μπορεί να ακολουθήσει την τακτική να βγάζουμε τρία και να χαλάμε δέκα. Δεν ήρθα να κατηγορήσω πρώην προέδρους γιατί και αυτοί αγαπάνε τον ΟΦΗ. Όταν δουλεύει κάποιος κάνει και λάθη αλλά είμαι υποχρεωμένος ο κόσμος του ΟΦΗ να μάθει την αλήθεια.
Το λογιστήριο στην εποχή του Φ. Βατσινά είχε ληξηπρόθεσμες οφειλές 2.500.000 εκ. ευρώ. Η οικογένεια Βατσινά είχε συμφωνήσει ότι τα λεφτά που θα μαζευτούν να δοθούν για ληξιπρόθεσμες οφειλές της ΠΑΕ ΟΦΗ όμως αυτά διατέθηκαν για τα λειτουργικά έξοδα της ομάδας. Αποτέλεσμα ήταν αυτά τα χρέη να μην εξοφληθούν ποτέ και να αρχίσει ο οικονομικός κατήφορος του ΟΦΗ. Δυστυχώς κύριοι θα φτάσουμε στο σημείο όπου θα φανεί ότι ο κ. Βατσινάς είχε δίκιο σε αυτά που έλεγε. Και ο κ. Κουράκης και ο κ. Μαχλάς δεν είχαν διάθεση να χρεώσουν την ομάδα αλλά δεν έγινε καλό κουμάντο.»
Για την προσφυγή που ήρθε στα γραφεία της ΠΑΕ από τον Αλ. Πέσιτς :
«Μας ήρθε ένα χαρτί του κ. Πέσιτς που μας ζητάει 240.000 ευρώ προσφυγή από την FIFA. Έφυγε και έκανε προσφυγή χωρίς κανείς να διασφαλίσει τα συμφέροντα του ΟΦΗ αλλά και τα συμφέροντα του ποδοσφαιριστή.»
Για το μπάτζετ της νέα χρονιάς και τα έσοδα που υπολογίζουν ότι θα έχουν σαν ΠΑΕ ΟΦΗ :
«Εφέτος με τις εκχωρήσεις που έχουμε κάνει υπολογίζουμε ότι θα συγκεντρώσουμε ένα ποσό κοντά στο 1,5 εκ ευρώ αλλά θα χρειαστεί ακόμη 1 εκ. ευρώ προκειμένου να καλυφθούν οι οφειλές προς τους παίκτες από 31/12 του 2011 και μετά για την σεζόν που μας πέρασε. Ήδη έχει κάνει προσφυγή ο Γεωργίου και καλά έκανε ο άνθρωπος για να διασφαλίσει τα χρήματα του αφού δεν τον πληρώναμε. Το ίδιο θα κάνουν στη συνέχεια άλλοι 12 παίκτες και έτσι θα φτάσουμε στο 1 εκ. ευρώ που θα πρέπει να το βρούμε αν η ομάδα θέλουμε όλοι να προχωρήσει τη νέα χρονιά.»
Για το θέμα του προπονητικού τιμ και το μπάτζετ που θα διατεθεί από την ομάδα τη νέα χρονιά :
«Πέρυσι το προπονητικό τιμ κόστιζε 200.000 ευρώ (Αναστόπουλος, Σκέντζος) φέτος δεν μπορούμε να δώσουμε πάνω από 50.000 ευρώ.»
Για το πώς βλέπει ο ίδιος την επόμενη ημέρα στον ΟΦΗ :
«Εγώ προσωπικά σαν Σήφης Κορωνάκης αυτό που έχω να πω είναι ότι πρέπει να παρθεί μια γενναία απόφαση . Το καράβι του ΟΦΗ έχει βουλιάξει. Εγώ πιστεύω ότι η ομάδα πρέπει να πέσει στη Δ΄ Εθνική. Δυστυχώς δεν υπάρχει πάτος. Κάποτε πρέπει να πούμε αλήθειες γιατί δεν φταίει ο λαός του ΟΦΗ και δεν πρέπει να σηκώσει το βάρος. Πως θα βοηθήσει ο κόσμος αφού δεν έχει να φάει. Πρέπει να πάρουμε γενναίες αποφάσεις. Με αυτά που έχω βρει στην ομάδα δεν υπάρχει αύριο για τον ΟΦΗ. Την απόφαση θα την πάρουν οι μέτοχοι. Αυτή είναι μια απόφαση που θα παρθεί από την γενική συνέλευση. Δεν υπάρχει μέλλον στο ελληνικό ποδόσφαιρο. Όλες οι ομάδες είναι χρεωμένες. Δεν θέλω τα παιδιά να χάσουν τα λεφτά τους. Δεν μπορούμε εμείς να κάνουμε συμβόλαια 40 και 50.000 ευρώ τη νέα χρονιά . Εγώ λέω την σκέψη μου και θα πάρουν την απόφαση οι μέτοχοι. Αν δεν βρώ καμία στήριξη η γενική συνέλευση θα αποφασίσει τι θα γίνει».
Για τη σύσκεψη που έχει προγραμματίσει και το τι περιμένει να βγεί μέσα από αυτή την διαδικασία :
«Θα γίνει μια συγκέντρωση στο Αστόρια η το Galaxy θα καλέσω τους μετόχους με επιστολές θα τους ενημερώσω και θα τους πω την αλήθεια. Αυτοί που δώσανε λεφτά στον ΟΦΗ δεν ξέρουν που πήγανε. Δυστυχώς στο τέλος ο Βατσινάς θα δικαιωθεί. Μπήκανε πέντε ορκωτοί λογιστές . Εγώ θυμάμαι τον κ. Κουράκη στη γενική συνέλευση που είπε ότι η ομάδα είναι καθαρή. Δυστυχώς όλοι τους παίξανε τα πολιτικά τους παιχνίδια για την προσωπική τους προβολή. Αγαπώ τον Μαχλά έχω παίξει ποδόσφαιρο με τον πατέρα του. Ο Μαχλάς πουλήθηκε προδόθηκε και τον αφήσανε μόνο του. Αυτός ήταν παιδί του ΟΦΗ όχι σαν τους άλλους που ήταν ξενομπάτηδες και δεν είχαν καμία σχέση με τον ΟΦΗ».
Για τους λόγους που δεν πήρε ο ΟΦΗ αδειοδότηση :
"Επί διοίκησης Β. Ξημέρη μας είχε τάξει ο κ. Τουγλής ότι θα μας φέρει 160.000 ευρώ. Τα λεφτά αυτά θα έρθουν σε μια σακούλα και μπορείτε να τα πάρετε μας είπε. Πάμε στην εφορία και περιμένουμε την σακούλα με τα 160.000 ευρώ αλλά αυτή δεν ήρθε ποτέ. Πριν πέντε ημέρες πήγα στον κ. Κουράκη στο γραφείο του και του είπα να μας  βοηθήσει. Να πας στον κ. Ξημέρη να πάρει δάνεια όπως πήρα και εγώ μου είπε. Να πας στον κ. Ξημέρη για εμένα αυτοί τελειώσανε. Ευτυχώς και είχαμε στην άκρη 150.000 από το δάνειο που πήραμε και είχε κρατήσει και ο κ. Ξημέρης 90.000 ευρώ τα οποία ήταν από τα τηλεοπτικά δικαιώματα και με αυτά λεφτά πήραμε φορολογική ενημερότητα. Ο κ. Τουγλής μας είπε ότι θα μας φέρει 160.000 μέσω του κ. Χούμπαυλη αλλά αυτά τα χρήματα δεν ήρθαν ποτέ. Για τους δύο Ισπανούς τι να πω. Παρουσιάσαμε ένα χαρτί στην επιτροπή όπου γελούσαν όλοι μαζί μας. Ο Βλόνταρτσικ ζήτησε 30.000 ευρώ και μέχρι τελευταία στιγμή δεν τα βρήκαμε. Τελικά αυτό που έχω να πω είναι ότι ο ΟΦΗ καλός δεν πήρε άδεια από την επιτροπή.»
Για τον επιχειρηματία Ηρακλή Νύκταρη και το γεγονός ότι παρεμβαίνει στα διοικητικά της ομάδας χωρίς να είναι μέτοχος και να έχει κάποια θέση στην διοικούσα επιτροπή :
«Για τον κύριο Νύκταρη πρέπει να σας ενημερώσει ο κ. Μαχλάς και ο κ. Κουράκης που είχαν συνεργασία μαζί του στη Β΄ Εθνική. Εγώ δεν το γνώριζα τον κύριο και τον γνώρισα  στη γενική συνέλευση . Μου είπε ότι έχω βάλει 500.000 ευρώ και του ζήτησα να μου φέρει απόδειξη για αυτά που Στη συνέχεια ο κ. Μαχλάς με τον Κουράκη μου είπαν ότι δεν έχει βάλει δραχμή. Εγώ δεν ξέρω αν έχει δώσει λεφτά. Χαρτιά δεν έχω περιμένω τον κ. Τουγλή να με ενημερώσει».
Για το τι εγγυήσεις πήρε από τα υπάρχοντα μέλη της διοικούσας επιτροπής της ΠΑΕ ΟΦΗ στο θέμα της εισροής χρημάτων και το τι χρήματα έχει βάλει ο καθένας τους μέχρι τώρα στην ομάδα :
«Ο κ. Πουλινάκης μου είπε ότι θα βάλει 100.000 , ο κ. Τσαμπουράκης μου είπε ότι θα βάλει 30.000 ευρώ  , μου υποσχέθηκε ο κ. Τουγλής ότι θα βάλει 40.000 ευρώ από χορηγίες , και εγώ είπα ότι θα βάλω από μετόχους και φίλους άλλα 50.000 ευρώ. Ο κ. Πουλινάκης έχει βάλει μέχρι τώρα 40 με 50 χιλ. ευρώ και ο κ. Τσαμπουράκης έχει βάλει 1.500 ευρώ."
Για την απόφαση να παραμείνει στον ΟΦΗ ο Βάντο :
«Ευχαριστώ προσωπικά τον Μιχάλη τον Τζιράκη μας πήγε στον Παπακαλιάτη τον Μανόλη. Του Βάντο του χρωστάμε 35.000 και για του χρόνου το συμβόλαιο του είναι 75.000 ευρώ  . Του έδωσα 1.500 ευρώ με την συμβολή του Μιχ. Τζιράκη και του κ. Παπακαλιάτη και πήγε στη Βραζιλία για να επιστρέψει όταν ξεκινήσουμε την προετοιμασία.»
Για την εγγυητική της ΠΑΕ και αν έχει καταπέσει για τις οφειλές που υπάρχουν προς πρώην παίκτες και ένα ιδιώτη :
«Η εγγυητική έχει πέσει και δυστυχώς θα πρέπει να την πληρώνουν οι κ.κ Ξημέρης, Τουγλής, Κουτάντος που υπέγραψαν για την εγγυητική. Πρέπει να τα βάλουν αυτοί τα χρήματα που θα αφαιρεθούν από την εγγυητική.

ΕΙΜΑΙ ΟΦΗ ΚΑΙ ΚΑΝΩ ΟΤΙ ΓΟΥΣΤΑΡΩ!!!